התחייבות של חה"כ מהליכוד: "הרפורמה תעבור במלואה"

    מהדורת הבוקר No Comments on התחייבות של חה"כ מהליכוד: "הרפורמה תעבור במלואה"

    ח"כ אביחי בוארון בריאיון למהדורת הבוקר: "בקדנציה הקרובה נעביר את הרפורמה המשפטית במלואה. במושב הקרוב נתחיל בזה עם הסכמות או בלעדיהן. לא נמתין לאופוזיציה"

    צילום: פורום ציון ויורשלים, ברוך גרינברג
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מגיעים להכרעה: ח"כ אביחי בוארון (הליכוד), מבטיח בשיחה עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (רביעי), כי הממשלה תעביר את הרפורמה המשפטית במלואה, עם או בלי הסכמות עם האופוזיציה. 

    "אני חושב שלא מגיע לאופוזיציה פרס של מקום בוועדה למינוי שופטים אחרי שעשינו את כל המחוות האפשריות שיכולנו לעשות", אמר בוארון. "קואליציה של 64 מנדטים עצרה תהליכים שהם בליבת העשייה שלה. נכנסנו למשא ומתן עם האופוזיציה. אין לזה תקדים בהיסטוריה הישראלית. אם אחרי כל זה, הם לא מגיעים להסכמות ומטפסים על עצים – לא מגיע להם נציג בוועדה".

    בוארון התייחס לביקורת כלפי ראש הממשלה על המדיניות המתונה במיוחד, אותה הוא מוביל ביחס לנושאים המשפטיים: "אנחנו אוהבים את נתניהו, הוא הוביל את המדינה להישגי חסרי תקדים ואנחנו הולכים אחריו". לדבריו, ההכרעה האם לבחור בשני נציגים לקואליציה בוועדה לבחירת שופטים, טרם נפלה: "אנחנו הסיעה הדמוקרטית ביותר במשכן. ישיבת הסיעה היום לא נועדה רק להשמיע אלא גם לשמוע. עדיין לא התקבלה החלטה. הוא ישמע את חברי הסיעה. אני מאמין שתתקבל הכרעה נכונה ונראה שני נציגי קואליציה בוועדה".

    בהמשך הריאיון, הבטיח חבר הכנסת: "בקדנציה הקרובה נעביר את הרפורמה המשפטית במלואה. במושב הקרוב נתחיל בזה עם הסכמות או בלעדיהן. לא נמתין לאופוזיציה. נתחיל בחוק היוע"משים, נמשיך לביטול עילת הסבירות ונגיע גם לוועדה לבחירת שופטים וחוק יסוד החקיקה. יצאנו למערכה ללא מודיעין, לא נערכנו ונתקלנו בהתנגדויות לא פשוטות, אבל זו לא הצדקה לוויתור על הרפורמה".



    0 תגובות